Kylos Data Center - Pracujemy zdalnie #zostanwdomu

2020-03-27

Epidemia rozszerza się już na całym świecie w tym w Polsce. Niepokój i obawy są uzasadnione i dotyczą większości społeczeństwa.Sytuacja już ma ogromny wpływ na procesy gospodarcze w kraju i na świecie. Już w tym momencie wiele firm musiało zawiesić lub ograniczyć swoją działalność. Nasza firma dopilnowała, aby epidemia nie miała wpływu na jakość świadczonych przez nas usług. Dlatego nie martw się, w tym trudnym czasie świadczymy usługi bez żadnych zmian.

Zachowujemy ciągłość, sprawne działanie i nadal czuwamy nad bezpieczeństwem usług.

 

 

Jest tylko jedna różnica. Dla pełnego bezpieczeństwa naszych pracowników i ich bliskich, przenieśliśmy się na prace zdalną. Nie wprowadziło to jednak żadnych zmian z perspektywy Klientów, pracujemy w tych samych godzinach i z tą samą jakością.

Zmiana systemu pracy nie wpływa na funkcjonowanie Państwa usług.

  • Biuro Obsługi Klienta rozwiązuje wszystkie problemy na bieżąco od godziny 9 do godziny 17. Pomoc możesz uzyskać telefonicznie lub e-mailowo. Nie chcemy przysparzać Państwu nowych zmartwień, dlatego zapewniamy, że na wszystkie zgłoszenia odpowiemy.

  • Nie uległa zmianie również praca naszych administratorów. Sprawują kontrolę nad każdym środowiskiem 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. W przypadku awarii, podjęte działania będą takie same jak w normalnych warunkach pracy. Zostanie ona usunięta jak najszybciej.

Ten czas jest trudny zarówno dla nas, jak i dla Was, naszych klientów. W związku z tym, że sytuacja zmienia się dynamicznie, chcemy być z Wami na bieżąco: zarówno teraz, jak i w przyszłości, kiedy wszystko wróci do swojego normalnego rytmu.

Jeśli chcecie być z nami w stałym kontakcie, otrzymywać od nas informacje o naszych promocjach, akcjach specjalnych, rabatach czy ciekawostkach, istotnych dla Was, zapraszamy do udzielenia nam odpowiednich zgód - można to zrobić w Panelu Klienta.

Ważne: nie przekażemy Waszych danych innym podmiotom w celu wysyłania do Was ofert, reklam i tego typu działań!

Jak udzielić zgód marketingowych w Panelu Klienta Kylos przedstawiamy poniżej, cały proces zajmuje około 1 minuty.

 

Krok 1: Logujemy się do panelu Klienta Kylos na https://panel.kylos.pl

Krok 2: W górnym prawym rogu, w miejscu gdzie wyświetla się imię Klienta wybieramy rozwijamy menu i wybieramy opcję zgody marketingowe:



Krok 3: Zaznaczamy zgody marketingowe, których chcemy udzielić. Rekomendujemy udzielenie pełnych zgód, ponieważ nie przekażemy Waszych danych innym podmiotom w celu wysyłania do Was ofert, reklam i tego typu działań!



Krok 4: Zatwierdzamy zmiany i gotowe, będziesz na bieżąco informwoany!

#zostanwdomu

Mogą Cię również zainteresować

comments powered by Disqus